Oct 9, 2011

#2 kita jumpa lagi

heheh haii alamak. lama lah aku dah tak update blogger. rindu aku tak? hihihi. okay. susah lah nak story pasal hidup aku. walawehh :face65: kalau aku cerita punn tak best sangat. bosann :face50:
haa okay aku storyy. aku dah jumpa balik dengan buah hati pangeran jantung kesayangan akuu. mak aii. siapa? heheh miss KHAIRANI IZZATI anak RAMLEE ohyeahhh
:9: buuu aku ingat dia dah lupa kat aku. rupanya tak. hahah dia cakaplah. tak tau betol tak betol. heheh lantak arr. janji dia cakap dia ingat akuu :25::25: rindu lahh nak lepak lepak dengan diaa. hmm. aishh bytheway dia dah putus lah dengan couple dia. siapa? hah zulkarnain lerr :face56: kenapa? haa tu aku tak tahu. tak tanya pun. tak nak menyebok. bia lah kalau dia sudi dia akan cerita sendiri kat akuu. aku nak tahuu jugak. hahah. hmm okay dah. tamat sudah cerita si kontot ituu. sekarang cerita apa pulak korang nak dengar? kisah cinta aku? alamak aii. malash lahh. hohoh. dah takda apa apa yang best lagii. buuu :d: huahuahua! tak lucu. hmm tentang kawan? uwaaderr entahlah. tak ada idea langsung nak post pasal KAWAN. maaf :face12: kalau ada idea nanti adalah aku post. lama jugak dah tak update blog hehh kering pulak idea akuu. walawehh okaylah. chow dulu. assalammualaikumm :face28:

No comments:

Post a Comment