Oct 11, 2011

#5 permintaannyaa

helo. hahah apa pulak ni? permintaannya? permintaan siapa pulak nihh? alaaa kecoh ahh -.- okayy mai mai aku cite kt korang. hohoh. okay korang tahu kan konflik yang sedang melanda aku dan kekasih hati aku? wasehhhh. hmm okayy. ari tu. aku tak ingat bila. lama dahh. bulan bulan yang lepas. dia ada suruh aku main piano. then aku main lah untuk memenuhi kemahuannya. kang merajuk kang susah nak pujok -.- thenn dia mintak aku mainkan dia lagu grenade by bruno mars. awww :t: aku cakaplah aku tak pandai. hehhh. dia senang senang je suruh aku carik kod piano lagu tuhh then belajar and main pakai dia. alamak bie. senang betol bie cakapkan? heh. okayy disebabkan aku sayang gilerr dekat dia ehek aku carilah. wow AKU JUMPA KOD TUHH AND SENANG PULAK TUHH. apa lagi. aku teruslah menerjah piano dan berlatihh. berlatih berlatih berlatih, akhirnya dapat jugak akuu main lagu tuu tapi tak sampai habis. setengah aje. hmm. aku cari masa yang sesuai untuk mainkan lagu tu kat dia even lagu tu tak habis. atleast adakan? hee. tapiii disebabkan telah berlakunya konflik diantara kami berduaa, aku tidak dapat lagi memenuhi permintaannya. segalanya terhenti disitu. aku teramat amat ingin memenuhi permintaannya. so, aku akan sedaya upaya untuk merekod lagu tuu and letakkan dalam blog. even dia tak tahu aku ada blog sekurang kurang nya aku dah penuhi kehendak dia. sorry. aku akan try buatt. okay sayang diaa emuahh haha alamak rengat betollah akuu. assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment