Oct 11, 2011

#4 kehilangan yang menyedihkan

assalamualaikum. apa kabar korang? sehat? baguslah. :) kalau tak sehat cepat cepat g klinik tauu. nanti terok pulak sakit nye. ala perhatian nye akuu walawehh. alamak! tajuk aku hari ini lain lah. yerr ye ke? hahah. andaian aku je lah. hmm hari ini tajuk kita memang lain. "kehilangan yang menyedihkan". huh. aku tak sampai hati lah nak cerita tapii cerita je lah. okayy.
kat sekolah aku ada cikgu. yeahh mestilah ada kan? dia ni ketua guru disiplin sesi petang. nama dia Pani bin Aben. dia ni kann even aku baru 2bulan kat sekolah tuu dia memang seorang yang baik, kelakar, sporting, otak gila gila walawehh. kalau masa BM memang sumpah sumpret seronoklah. mesti banyak ketawa kami disebabkan kerenah dia yang memang GILER hahah. dia ni boleh lah garang tapi garang nye bertempat lahh. dia suka sindir sindir orang. hahah memang hobi diaa. hmm tapikan hari ini kami dapat berita yang amat MENGEJUTKAN, MEMERANJATKAN, dan semestinya MENYEDIHKAN. nak tahu apa? hmm dia telah kembali ke rahmatullah. aku tahu Allah sayangkan dia lebih dari kita sayangkan dia sebab tu Allah ambik nyawa dia. masa aku tah dia dah meninggal tuu alamak aii memang aku tak percaya langsung. aku ingatkan bebudak main main je rupa rupa nyaa haiii betol betol ahh. aku sedihh. sedih sangat. terlalu cepat allahyarham meninggalkan kami. pelajar memang banyak layan feel lah tadi especially pelajar perempuan. andd ofcourse pelajar 2c dan kelas yang diajar oleh beliau memang merasa kehilangan. hmm siapa lah yang akan mengganti tempat beliau? hmm sedih bila diingat kembali tapi apa kan daya semua itu takdir Allah SWT :") setiap yang hidup pasti akan kembali. semoga rohnya sentiasa dicucuri rahmat dan ditempatkan di tempat orang yang beriman. Aminn.

No comments:

Post a Comment