Oct 9, 2011

#3 kawan dan kekasih?

hai assalamualaikum. okay now aku nak post about KAWAN DAN KEKASIH? wahh hm. actually, aku tak ada idea sangat nak post benda macam nih tapi entahlah kenapa tangan aku gatal sangat nak taip taip benda cam nihh -.-
okayy korang ada kawan tak? semestinya ada kan? hmm ada kekasih tak? wahh tipu sangat tak ada. heheh. okayyy. sekarang aku nak tanya, bagi korangkan mana lebih penting? kawan atau kekasih? alaa. bagi aku erm erm entahlah. aku pun tak tahu aa. bagi aku dua dua penting. tapi SIAPA LEBIH PENTING? alamak susah kan nak pilih mana satuu. ada orang cakap kawan penting lagi tapi sebelah pihak pulak cakap kekasih penting lagii. wahh gua tension kalau macam nihh. tapi masing masing ada pendapat sendiri right? hehh. okay honestly aku macam nihh. bila aku ada problem dengan kengkawan mula lah aku anggap yang kawan itu macam alaa susah lah nak explain. nanti korang penin kepala pulak. okay aku try explain kann. bila aku ada problem dengan kawan or family aku ke atau siapa siapalah semestinya orang yang aku luahkan masalah adalah kekasih aku. yeahh. bagi aku bila dah luahkan masalah lega jugak perasaan. masa tulah aku akan anggap kekasih penting lagi dari kawan. TAPI bila aku ada problem dengan couple aku alamak mak aii. kawan lah tempat aku mengadu nasibb. ehh dan pada masa tu jugak aku anggap kawan penting lagi. tapii korang sama jugak kan macam aku? hmm korang faham tak apa aku cakap tadi? hahah penat aku perah otak akuu fikir macam mana nak explain. tapi, ada kaitan ke semua tu tadi? alaaa bikin serabut pulak post aku nihh. okaylah susah susah aje. ALLAH lebih penting dari kawan, kekasih dan segalanya. ada masalah, luah je kat dia. dia tak pernah khianat kita, selalu ada bila bila masa kita nak kan dia. dia tak curang kat kita, kita je curang kat dia. hmm easy right? tak payah susah susah pikir kawan ke kekasih lebih penting. okay chow, nak makan dulu assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment