Sep 16, 2011

#1 all about boys

okayy hai. kita berjumpa lagi. haha. okay. now aku nak tanya korang, korang suka laki yang macam mana? adakah pelembut, i meann dia tak agresif. bukan PONDAN okay. or memahami? atau sweet? yeahh semestinya kan kita wanita ni nak lelaki yang sweet, romantik, baik, understanding, yang akan melindungi kita walau dimana kita berada, seoarang yang tidak PLASTIK or FAKE, and banyak lagikan? hehe. kalau aku listkan sampai esok pun takkan habis cerita aku ini. haiyaaaa :face30: okay. tapi ciri yang paling paling penting semestinya SETIA and JUJUR. right? haa. okay. aku nak tanya ni, seandainya korang dapat lelaki yang cepat marah then ego and kuat cemburu TETAPI setia, jujur dan sayang sangat sangat kat korang haa. apa yang akan korang lakukan? adakah korang akan putuskan dia, atau lanjutkan hubungan atau biarkan ia tergantung? haa kalau korang tanya aku, aku akan tinggalkan dia. kenapa? sebab aku tak suka lelaki ego. haha. and cuba korang fikir kalau dia tetiba je tengok korang dengan lelaki lain even itu adalah orang yang dia kenal, haa plus dia cepat marahh. adoii kan lain pulak kang jadinya? tak ke tetiba je nanti mungkin kena maki oleh dia, atau kena highfive dekat pipi. korang tahan ke? kalau korang jawab TAHAN, aku respect koranglah. tapi aku yakin 99% korang tak akan tahan. siapa tahan lelaki macam tuhh? aishh :4: even dia jujur dan setia dekat kita sorang tapi kuat cemburu, bagus tak payahlah korang pilih dia. cepat cepatlah putus. tapi, aku tak paksa korang lah. itu ups to yourself. alaa speaking pulak akuu. haha okaylah. nanti aku update lagi. okaybye :face75: fikir fikirkan erkk :a1:

5 comments:

  1. erk??

    xde tajuk post ke??
    btw nice entry..
    Da follow blog anda..
    follow blog saya balik..
    follow kat Sini

    ReplyDelete
  2. Ermm..nak yang macam Aizat Amdan.hehe.Saya sukakan lelaki yang mempunyai sense of humour, beriman dan sporting semestinya :))

    ReplyDelete
  3. topijerami : hee saya memang tak suka letak tajuk. okay. ;)

    miss dolce : haha. yeapp. semoga awak berjumpa dengan lelaki impian awak tuu miss dolce and gabbana ;D

    ReplyDelete